Tuesday, August 24, 2004

Bitti

"Sevmiyorum artık seni, git!" dedim.

Türk filmlerindeki klasik sahnelerden olan; sevdiği, aşık olduğu insandan kendini soğutmak için kötü konuşup kötü davranan insanları izlerken gülüp geçerdim. Bunun birgün başıma gelebileceği, bu şekilde davranabileceğim aklımın ucundan bile geçmezdi o zamanlar.

Nefret dolu bakışların altında patlamamak için zor tuttum kendimi. "Nasıl yapabildin bunu bana, nasıl kandırdın beni o kadar süre!" dedin.

M*n*elb*im... Şapşalım benim...

Ne kadar seviyorum seni, bir bilsen. Ama yapmak zorundaydım bunu. Birbirimizi ne kadar sevsek de olmuyordu, uyamıyorduk bir türlü, biliyorsun sen de. İkimiz için de en iyisi bu olacak, sen de anlayacaksın zamanla.

Artık istediğin kadar nefret edebilirsin benden, bu gücü verebildim sana sonunda. Lakin ben seni istemediğin kadar çok sevmeye devam edeceğim herzaman.

5...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home